środa, 26 lutego 2014

Za pół roku będę w Stanach

Wczoraj powiedziałam mamie, że za pół roku będę w Stanach i powtarzam to teraz jak jakąś mantrę. Wbijam to sobie do głowy i chyba ten pomysł zostanie ze mną na dłużej, a może nawet ziści. Programem Au Pair interesuję się od dłuższego czasu, bo wydaje się on po prostu stworzony dla mnie. Praca z dziećmi, poznawanie nowych ludzi, życie w innym miejscu i jeszcze więcej zwiedzania. Przecież to idealne zajęcie. Dodatkowo mam nadzieję, że taki wyjazd pomógłby mi dojrzeć i dzięki nabytym doświadczeniom potrafiłabym określić kierunek swojego życia. W tym przypadku naprawdę nie chcę sobie odpuścić. Czytam o tym coraz więcej, odwiedziłam mnóstwo fantastycznych blogów dziewczyn, którym udało się wyjechać i są niesamowicie zadowolone. Moja droga nie jest taka łatwa, ale chyba dam radę i za te pół roku będę pisała z USA :) Już dziś chciałabym zacząć przygotowania, żeby nie siedzieć bezczynnie, bo dużo przede mną. Największym problemem może być prawo jazdy, którego nie posiadam, a jest niezbędne. Z jego zdawaniem muszę poczekać do połowy maja żeby mieć już zdane maturki. Gdyby wszystko ułożyło się idealnie w miesiąc prawko byłoby już moje. Jestem optymistką? Zdecydowanie! Bardzo żałuję, że to strasznie wydłuża czas i przy okazji spotkania informacyjnego zapytam czy mogłabym złożyć na początku inne dokumenty. Wiem, wiem, powinnam się uspokoić i na początku wszystko załatwić, ale tak bym chciała ruszyć do przodu... Sama powysyłałam już kilka pytań do innych, ale gdyby ktoś z czytających miał jakieś rady i podpowiedzi to bardzo proszę o jakąś wiadomość, bo naprawdę ich potrzebuję. Nie no, muszę przestać już o tym myśleć, ale po prostu to wydaje się takie nierealne, a jednak możliwe. Chciałabym wyjechać najpóźniej we wrześniu żeby po powrocie móc rozpocząć studnia. W tym roku to jeszcze chyba za wcześnie i nie wiem do końca jaki miałabym wybrać kierunek, a nawet uczelnię, ale w przyszłości chcę mieć wyższe wykształcenie i spróbować studenckiego życia :)
Ale udał mi się miszmasz. To cała ja. Nawet jeśli mam powiedzieć coś konkretnego i tak zaczynam mówić o czymś innym i w pewnym momencie zapominam o co mi właściwie chodziło :)
tumblr.com

2 komentarze:

  1. Wiem że w chyba w niektórych bo może się nawet okazać, że we wszystkich możesz zacząć składać aplikację i w niej zaznaczyć, że jesteś w trakcie kursu i potem jak zdasz wpisujesz, że masz już prawko.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejna au pair! super bloga zapisuje i pisz co u Ciebie sie dzieje! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń