piątek, 25 kwietnia 2014

To do list

Wszyscy obecni maturzyści i osoby, które mają już to za sobą doskonale wiedzą o co chodzi. Wszystkie super pomysły, które pojawiły się znikąd w ostatniej klasie liceum są najczęściej odkładane na "po maturze", bo to czas na skupienie się na nauce. Głównym planem są oczywiście najlepsze i najdłuższe wakacje w życiu czyli czas kiedy jesteśmy naprawdę wolni, bo nie jesteśmy związani z żadną szkołą czy pracą(chyba że sami tego chcemy). Ja nagromadziłam już mnóstwo rzeczy, które wcześniej odkładałam i dlatego chcę je teraz wszystkie zapisać i dążyć do nich :)

  • zacząć uprawiać jakiś sport albo przynajmniej żyć trochę aktywniej
  • zdać egzamin na prawo jazdy
  • czytać więcej książek
  • zacząć uczestniczyć w jakimś kursie (może coś z tańcem? jestem w tym beznadziejna)
  • zebrać wszystkie dokumenty potrzebne do wyjazdu jako au pair
  • przejść na dietę
  • pojechać na jakiś fajny wyjazd ze znajomymi
  • zostać wolontariuszką na Orange Warsaw Festival
  • zarobić jakieś pieniądze w fajnej pracy
  • cieszyć się każdą chwilą
  • oglądać seriale i filmy w internecie :) bez ograniczeń
  • ewentualnie złożyć papiery na studia
A Wy już macie jakieś super plany na lato? :)
-absolwentka liceum :D

1 komentarz:

  1. Haha dokładnie, mam wrażenie, że "po maturze" to jakaś inna rzeczywistość :D ja już zrobiłam listę książek <3
    A chciałabym wyjechać we wrześniu - tak w połowie około. No, ale wiadomo, nigdy nie jest tak, jak chcemy, więc zobaczymy jak to wyjdzie ogólnie.
    Trzymam kciuki za prawko! :*

    OdpowiedzUsuń