środa, 16 kwietnia 2014

Jak szybko wydać pieniądze...

Tytuł jest całkowicie nieadekwatny do zawartości tego posta. Ostatnio sporządziłam kosztorys całych przygotowań do wyjazdu. Za wszystko będę płacić z własnej kieszeni, więc wszystkie decyzje przemyślałam sto razy i to po prostu musi się udać!

  • kurs na prawo jazdy - 1290zł
  • egzaminy na prawo jazdy - 170zł
  • międzynarodowe prawo jazdy - 35zł
  • program - 1390zł
  • rozszerzone ubezpieczenie - 1280zł
  • zaświadczenie o niekaralności - 50zł
  • wiza - 160$ = 600zł
    =4815zł

Cała suma trochę mnie martwi, ale w sumie gdybym chciała polecieć na załóżmy miesiąc do Stanów na wakacje(o czym wcześniej myślałam) musiałabym zapłacić podobną kwotę. A w ten sposób mam prawko, które na pewno jeszcze mi się przyda i jeśli wszystko dobrze się ułoży wspaniały rok za oceanem. 




Piosenka dodane bez sensu, ale ostatnio lubię posłuchać czegoś innego i chętnie się przyznam do tego, że w najczęściej odtwarzanych mam tylko Martin Garrix, Martin Garrix... Wam nie wydaje się, że 17-latek z takim hitem to coś wspaniałego? Ja szczerze podziwiam wszystkich, którzy dążą do spełnienia marzeń i je osiągają w takim wieku. I jeszcze fajny komentarz z youtube: Fucking hipsters try and make you feel guilty for enjoying a song.

6 komentarzy:

  1. *wiza 500zł :)
    ii mam nadzieję, że Cię pocieszę, pisząc, że ja w Cultural Care za sam program + ubezpieczenie płacę niecałe 4000..:/
    trzymam kciuki!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stówka mniej :P bardzo dziękuję, mam nadzieję, że mi się uda :)

      Usuń
  2. Ja mam te same 'zmartwienia', gdyż też płacę sobie sama za większość.. Damy radę jakoś coo? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczysz, mimo, że teraz może to trochę trudno wszystko wygląda, ale jak wyjedziesz i zobaczysz, że na wszystko sama zapracowałaś - to będzie uczucie nie do opisania :)

    OdpowiedzUsuń